söndag 8 juni 2014

Bara ett konstaterande...

Det blir heller inte lika många blogginlägg skrivna när man faktiskt jobbar på sitt jobb. Att jämföra med när man "ägnar sig åt självstudier" varje dag i sex månaders tid. Då blir det lite fler blogginlägg på en vecka. Faktiskt. Nu jobbar jag. På riktigt. Eller. Jag springer åtminstone på utbildningar och seminarier hela dagarna. När jag faktiskt ska ha tid att utföra några riktiga arbetsuppgifter det vet jag inte. För er som undrar så har jag bestämt mig för att ge det här jobbet en chans. Åtminstone tills det dyker upp något mer lockande i närområdet. Det andra jobbet som jag dillade om för någon månad sedan valde jag bort. Jag gick vidare till en andra intervjuomgång, men jag gick inte dit. Bra eller dåligt. Det vet jag inte. Men jag tog ett beslut. Sen finns det fortfarande många frågetecken kring mitt nuvarande jobb. Kanske går de att räta ut. Kanske inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar