fredag 11 april 2014

Under kan ske, tydligen!!

Mirakel inträffar. På riktigt. När man minst anar. Tydligen. ÄNTLIGEN lite medvind i tillvaron. Tur. Flyt. Allt på en gång. Allt utom skicklighet. Marginalerna på MIN sida för en gångs skull. Jag är så förvånad. Jag är så glad. Jag är så lättad. Ni vet det där med stenen som faller från hjärtat och så vidare.

Jag fick jobbet. Jag fick det. På riktigt. Trots allt.

Ha en underbar fredag mina vänner. Det ska jag ha. Och nu, nu ska jag börja njuta av min ofrivilliga ledighet. Bara några veckor kvar nu. Jösses vad jag ska njuta.

2 kommentarer:

  1. ÅHHHHH! Vad glad jag blir! Jag har tänkt på dig i massor och tyckt att alla har väl en dålig dag ibland. Skönt att den nya arbetsgivaren också fattat det! NJUT mammamu, det är du värd! KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Äntligen hade jag turen på min sida! Det känns skönt. Ha det gott! /MammaMu

      Radera