fredag 20 juli 2012

Vår oas!

Här hänger vi!


5 kommentarer:

  1. Hej! Hittade dig när jag svischa förbi i bloggvyn.
    Vilken härlig oas! Fastna lite för ditt bloggnamn:-)
    Jag har 2 små ligister och 2 stora mindre ligister.
    Alltid kul att läsa om hur andra får vardagen att rulla på.
    Hoppas ni kryar på er snart! Vilken smart läkare ni verkar ha råkat ut för. Jaja...jag kommer iallafall på återbesök här:-)
    Ha en bra helg!
    Tjing Hilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så roligt att du hittat hit! Du är så välkommen tillbaka! Jag ska kolla in din blogg lite mer ingående vid senare tillfälle. Den såg också väldigt trevlig ut!!
      Ha det gott!
      /MammaMu

      Radera
  2. Men va fint! Ni kan ni! Synd att sommaren lyser lite med sin frånvaro, men det kommer ju fler!

    SvaraRadera
  3. Men vilken lyckträff!! försöker jobba med min nya blogg och tittade mig omkring. Så dyker denna oas upp!

    Jag har både köpt poolmaterial samt virket...vi har t.o.m grävt på tomten...men sedan sviker mina kunskaper. =)

    Gubben behöver något konkret för att komma igång...så jag hoppas att det inte gör något om jag lånar din bild för att visa honom!

    Titta gärna in hos mig också...http://mulligamor.blogg.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Välkommen hit! Ja vårt poolprojekt blev verkligen lyckat! Naturligtvis får du använda bilden! /MammaMu

      Radera