onsdag 23 november 2011

Om bloggen hade haft läsare...

...så hade jag kunnat lägga upp bilder på alla fina julgrupper som jag knåpade ihop ikväll. Ett första steg mot ett adventsfint hem! Tyvärr har jag inte hunnit/kunnat städa och röja ännu så jag har ingenstans att ställa dem. Inte helt stämningsfullt att kämma ner en julgrupp på köksbordet mellan högar av tidningar, reklam och barnteckningar. Kanske hinner städa till helgen. Kanske hinner maken tapetsera klart trappen till helgen. Kanske inte. Han svär mycket i kväll så vi får väl se.

Men, nu har ju inte den här bloggen mer än en läsare så vitt jag vet. Än så länge. Bilder känns överflödiga. Han kan ju gå ett varv i huset och leta upp dem istället. Om han har tid. Han svär som sagt en hel del ikväll. Bilder tar vi nästa jul. Då räknar jag med att läsarkretsen har ökat med minst 100-200%.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar